Competence Support

Compliance behouden door het benutten en ontwikkelen van competenties binnen uw organisatie.

De oplossingen binnen Competence Support richten zich op het opdoen en het inzichtelijk maken van de kennis en ervaring in uw organisatie. De verschillende oplossingen ondersteunen in het delen van kennis en ervaring, het toetsen van noodzakelijke competenties, het vastleggen van competentieplannen en het inzicht geven in de voortgang. Met de oplossingen van Competence Support heeft u alle noodzakelijk informatie bij de hand om u competentiemanagement praktisch inhoud te geven. Dit biedt vele voordelen. Het maximaal benutten van kennis en de daarbij behorende vaardigheden zijn namelijk belangrijke voorwaarden voor medewerkerstevredenheid en motivatie.

Competentiemanager

Competentiemanager is een oplossing die in staat is om, op basis van vastgelegde informatie, plannen te maken voor het ontwikkelen en onderhouden van competenties. Dit gebeurt onder andere door gegevens vast te leggen die betrekking hebben op: het trainingsaanbod, de aanwezige competenties en de trainingsambitie van de medewerkers en organisatie. Aan de hand van deze informatie worden competenties optimaal benut.

Kennis- en Expertiseportaal

Kennis- en Expertiseportaal geeft medewerkers binnen uw organisatie inzicht en toegang tot verschillende leermiddelen, zoals e-learning, best practices en een forum. Aan de hand van deze leermiddelen is het mogelijk om de kennisdeling binnen uw organisatie te beheren en bevorderen. Kennis- en expertiseportaal is kortom een bron van nuttige en bruikbare informatie voor de core business van uw organisatie.

Instructieportaal

Instructieportaal is gericht op het bereiken van compliance, door medewerkers te informeren omtrent de geldende procedures en werkinstructies. Deze noodzakelijke competenties dienen
bestudeerd te worden met als doel de kennis toe te passen. Het instructieproces wordt altijd afgesloten met een bevestiging. Dit is mogelijk in de vorm van toets of een bevestiging van afronding door de gebruiker.

Functionaliteit

Alle oplossingen hebben een sterke onderlinge relatie. De oplossingen zijn geïntegreerd of als stand-alone product te gebruiken. De software wordt geleverd op basis van een licentie, een variant in de vorm van Software As A Service (SAAS) is mogelijk. Optioneel bieden wij de mogelijkheid om de oplossing voor u te hosten.

Integratie

De oplossingen binnen Competence Support zijn gemakkelijk te integreren doordat alle informatie éénmalig en éénduidig wordt vastgelegd. Daarnaast bieden onze oplossingen met gebruik van standaard componenten en technieken ruime mogelijkheden voor koppelingen met andere business applicaties.

MEER INFORMATIE

Aan de hand van productdemonstraties, demo-applicaties en pilots bieden wij u de mogelijkheid om onze producten te ervaren in de praktijk.

Contact met STS Automatisering

    (* = altijd invullen)

    Dit formulier is beveiligd met reCAPTCHA en de Google Privacy en Voorwaarden gelden. Uw gegevens worden versleuteld verstuurd.